Szanowni Mieszkańcy,

mając na uwadze bezpieczeństwo naszych mieszkańców od poniedziałku, 2 listopada zostają zmienione zasady załatwiania spraw w Spółdzielni Mieszkaniowej „Chemik”.

Biura Spółdzielni będą zamknięte i niedostępne dla mieszkańców.

Mieszkańcy mogą kontaktować się z pracownikiem za pośrednictwem ustawionej w tym celu skrzynki, do której można wrzucać dokumenty i wnioski. Wyznaczonym miejscem jest przedsionek wejścia do siedziby Spółdzielni.

Służby Spółdzielni wykonują swoją pracę w godzinach od 7.00 do 15.00.

Sprawy, które nie są pilne, nie wymagają natychmiastowych decyzji, prosimy przełożyć na termin późniejszy lub załatwiać telefonicznie i drogą e-mailową.

Wszelkiego rodzaju opłaty i przelewy prosimy dokonywać drogą elektroniczną lub w banku. W przypadku braku możliwości dokonania opłaty nie będą naliczane należne odsetki.

W celu załatwienia sprawy prosimy dzwonić pod nr tel.:

Sekretariat: (91) 42 44 080,

Dział techniczny: (91) 42 44 543, (91) 42 44 542, (91) 42 44 541, (91) 42 44 540

Dział administracji: (91) 42 44 537, (91) 42 44 538, (91) 42 44 548

Dział członkowsko-organizacyjny: (91) 42 44 535, (91) 42 44 536

Pocztę elektroniczną prosimy wysyłać na adres: sekretariat@sm-chemik.pl

Wprowadzone zmiany obowiązują do odwołania.